Itinerari | Roca Centella

761 m
Dificultat alta
  • Sender BTT (2h), possibilitat de fer-lo a peu
  • El traçat té una dificultat alta
  • La senyalització vertical de les cruïlles us indicaran que esteu en el camí adequat
  • Es recomana portar calçat còmode per caminar
  • Recordeu hidratar-vos i protegir-vos del sol
  • Es recomana portar aigua i algun refrigeri
Ruta amb mapa

Sortirem de la Garriga direcció Figaró fins arribar quasi a l’alçada de la C-17. A la rotonda anirem a buscar el camí que surt a la dreta enmig de les fàbriques, cap a l’ermita de Sant Cristòfol de Monteugues. Un cop arribats a l’ermita trencarem pel camí de la dreta passant per can Valls per arribar a l’alzina grossa. Seguirem el camí i trencarem a la dreta en les dues properes cruïlles on el camí es convertirà en forts pendents fins a l’última cruïlla, on anirem a l’esquerra.

El camí ens portarà a una placeta on a peu podem pujar fins al cim de Roca Centella. Per baixar anirem direcció a la casa de Prades passant pel coll de Carpis i molt a prop del turó de Santa Margarida, seguint el camí de la dreta sempre per desnivellar l’alçada. Entrarem a la Garriga per la zona de can Poi.