Neix la marca col·lectiva Botifarra de la Garriga

marca col·lectiva Botifarra de la Garriga

Marca col·lectiva Botifarra de la Garriga

El projecte vol ser una eina de suport al sector cansalader i un nou actiu identificador del municipi

L'Àrea de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de la Garriga engega el projecte de la marca col·lectiva Botifarra de la Garriga, una nova eina de suport al sector cansalader local, que compta, per ara, amb cinc productors adherits (La Perla, La Moreneta, Can Torrents, Ca la Maria José i Can Valldoriola).

Els objectius

Els objectius de la marca col·lectiva Botifarra de la Garriga són fomentar el consum d'aquest producte agroalimentari, promocionar la Garriga com a destinació comercial especialitzada, donar cobertura a totes les accions promocionals que es portin a terme en relació amb la botifarra de la Garriga i finalment incrementar l'oferta turística del municipi, dissenyant rutes i activitats relacionades amb el producte.

La Fira de la Botifarra, principal celebració

A partir de la creació de la marca, es programaran diferents campanyes durant tot l'any, que inclouran la creació d'una pàgina web, campanyes publicitàries als mitjans i a les xarxes socials o la producció d'un vídeo promocional, entre altres.

L'esdeveniment principal, però, serà la Fira de la Botifarra, que el 2021 celebrarà la seva desena edició, si la situació sanitària ho permet.